Veel gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten in Nederland

Bestellingen met een bestelwaarde boven €50,- worden gratis verzonden door heel Nederland. Bij bestellingen onder €50,- brengen wij €6,95 aan verzendkosten in rekening

Verzendkosten voor specifieke regio’s en andere landen

De verzendkosten voor leveringen in België bedragen €14,95. Bij bestellingen boven €100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Hoe werkt het bestelproces?

Wanneer je een artikel hebt gevonden dat je wilt bestellen kan je deze toevoegen aan de winkelwagen. Na het toevoegen kom je in een online winkelwagen met een overzicht van de bestelde producten. In dit overzicht kan je bestelling worden gecontroleerd en eventueel worden aangepast. Wanneer je de bestelling wilt afronden druk je op ‘doorgaan naar afrekenen’. Je wordt doorverwezen naar een menu waar je jouw gegevens kunt invullen. Na het invullen van de gegevens kan je de bestelling plaatsen en een betaalmethode selecteren. Na het afronden van de betaling krijg je een bevestigingsmail van de bestelling.

  1. Vul je gegevens zo compleet mogelijk in om de bestelling probleemloos te laten verlopen. Wil je het product op een ander adres laten bezorgen? Vink dan ‘verzenden naar een ander adres’ aan en vul vervolgens het desbetreffende adres in.
  2. Kies de gewenste bezorgmethode. Je kunt jouw bestelling kosteloos afhalen bij ons magazijn in Dordrecht. Indien je het product liever wilt laten bezorgen kun je deze optie aanvinken. De verzendkosten bedragen standaard €6,95 voor pakketten. Als het totale orderbedrag meer dan €50,- bedraagt, is de verzending gratis.
  3. Kies nu via welke betaalmethode je wilt betalen. Je hebt de keuze om via IDEAL, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro, Klarna of Mistercash wilt betalen. Wanneer je alle stappen hebt ingevuld en de bestelling hebt gecontroleerd kun je jouw bestelling plaatsen. Vergeet niet om onze algemene voorwaarden te lezen en deze vervolgens te accepteren.

Is www.budgetkerstbomen.nl veilig?

Het bestellen van artikelen online is erg makkelijk, snel maar ook veilig. Je kunt jouw aankoop veilig en betrouwbaar bestellen via www.budgetkerstbomen.nl, dit wordt gegarandeerd door het webwinkel keurmerk.

Wij maken gebruiken van een beveiligde websiteomgeving. De URL in de adresbalk ziet er al volgt uit: https://budgetkerstbomen.nl

“https://” geeft aan dat het een beveiligde verbinding is.
“http://” duidt op een normale verbinding.

Kan ik zakelijk bestellen?

Wanneer je een zakelijke bestelling wilt plaatsen adviseren wij om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 078 – 20 32 078 of via e-mail naar info@budgetkerstbomen.nl

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In onze winkel kun je contant betalen of per PIN. Wanneer je jouw bestelling wilt afhalen kan je vooraf in de webshop betalen of bij afhalen in onze showroom.

De webshop hanteert verschillende betaalmogelijkheden;

  • IDEAL
  • Creditcard
  • Paypal
  • Klarna (achteraf betalen)
  • Directe bankoverschrijving
  • Bancontact / Mistercash
  • Overboeking

Kan ik contant betalen?

Bij het afhalen van de producten kan je contant betalen. Betalen bij aflevering is niet mogelijk. Dit omdat wij de pakketten verzenden via een externe vervoerder.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

De prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Maakt Budgetkerstbomen.nl gebruik van kortingscodes?

Op de producten van Budget Kerstbomen kan een kortingscode worden toegepast. Deze kortingscodes worden in actieperiodes vrijgegeven.

Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?

Wanneer je een bestelling voor 16:00 plaatst, wordt deze de volgende (werk)dag bij je afgeleverd.

Als je de bestelling wilt afhalen is dit direct na het plaatsen van een bestelling mogelijk tijdens onze openingstijden. De openingstijden zijn als volgt:

Maandag 09:00 – 18:00
Dinsdag 09:00 – 18:00
Woensdag 09:00 – 18:00
Donderdag 09:00 – 21:00
Vrijdag 09:00 – 18:00
Zaterdag 09:00 – 17:30
Zondag 12:00 – 17:00

Wanneer je een bestelling op de waddeneilanden geleverd wilt hebben hanteren wij €25,- bezorgkosten. Deze levering kan tot 5 werkdagen duren.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorgkosten in Nederland

Bestellingen met een bestelwaarde boven €50,- worden gratis verzonden door heel Nederland. Wanneer het bestelbedrag onder €50,- is hanteren wij een bezorgtarief van €6,95 voor pakketzendingen via PostNL

Bezorgen in specifieke regio’s en andere landen

Bij verzendingen naar Belgie en Duitsland hanteren wij een bezorgtarief van €14,95,- tenzij het totale orderbedrag hoger is dan €100,-. In dit geval is de verzending gratis.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Wanneer je voor 16:00 besteld kunnen wij de producten de volgende dag bij je afleveren. Als je de bestelling liever op een andere datum wilt laten afleveren kan je dit aangeven tijdens het bestelproces. Het is niet mogelijk om een specifiek tijdstip door te geven. Dit kun je wel aanpassen via de track & trace link die je ontvangt nadat je bestelling is verzonden.

Alle bestellingen worden verzonden via PostNL. Als jouw bestelling is verzonden krijg je hiervan een bevestiging via e-mail. je kunt dan het pakket volgen via de meegestuurde track & trace code. Met deze code kun je ook het afleveradres of tijdstip wijzigen.

Kan ik mijn bestelling in Dordrecht afhalen?

Als je ervoor kiest de bestelling af te halen in Dordrecht kun je dit doen tijdens onze openingstijden. Mocht het niet lukken om tijdens de openingstijden langs te komen kun je contact met ons opnemen om de producten op afspraak af te halen.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Alle producten die op de website als voorradig staan, zijn aanwezig in onze winkel in Dordrecht.

Hoe werkt het afhalen?

Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor ‘bestelling afhalen in onze winkel’. Wanneer je voor deze optie kiest kun je je elk gewenst moment tijdens onze openingstijden in onze winkel melden. Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Dit is uiteraard mogelijk. Als je een bestelling wilt ruilen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij proberen altijd tot de beste oplossing te komen. Wanneer je een product online hebt besteld kan je dit gratis retourneren in onze showroom te Dordrecht. Daarnaast is het mogelijk om je bestelling retour te zenden  via PostNL. Neem contact op met onze klantenservice en krijg direct een retourlabel toegestuurd. de kosten voor deze retourzending bedragen 6,95.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij Budget Kerstbomen is het mogelijk om je bestelling te retourneren of te ruilen binnen 14 dagen. Dit kan geheel kosteloos door de geleverde producten te retourneren in onze winkel in Dordrecht. Mocht de bestelling bij levering of bij afhalen incompleet of beschadigd zijn, verzoeken we je zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen.

Retourbeleid Budget Tuinmeubelen

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Als de producten zijn geretourneerd krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het transport terug naar onze winkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen €6,95 per pakket. Voor de exacte tarieven kun je jouw vervoerder raadplegen. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om hiervan gebruik te maken kun je contact met ons opnemen via info@budgetkerstbomen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe lang heb ik garantie op mijn artikelen?

De garantieperiodes kunnen per product verschillen. Voor een kunstkerstboom geldt bijvoorbeeld doorgaans een garantieperiode tot wel 10 jaar terwijl dit op de meeste kerstverlichting tot 3 jaar is. Voor de specifieke garantietermijn raden we je aan de specificaties van jouw product te raadplegen via deze website.

Hoe kan ik mijn product aanbieden ter reparatie?

Wanneer er zich een probleem voordoet vragen wij je om ons te mailen op info@budgetkerstbomen.nl met een duidelijke foto + uitleg van het probleem. Door duidelijke foto’s kunnen wij een sneller een passende oplossing bieden. Wij streven ernaar om iedere e-mail binnen 1 dag te beantwoorden. Uiteraard kan je ons ook telefonisch benaderen.

Kan ik na de garantieperiode bij Budget Kerstbomen terecht?

Mocht de garantieperiode verlopen zijn willen wij uiteraard nog helpen met de reparatie van het product. Je kam in dit geval contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik een klacht melden?

Mocht je een klacht hebben dan vernemen wij dit graag. Je kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice of een mail sturen naar info@budgetkerstbomen.nl. Door een klacht te melden kunnen wij onze webshop in de toekomst verbeteren. Mocht de klacht product gerelateerd zijn verzoeken wij je om het ordernummer en een foto van het product mee te sturen.

Hoe werkt de laagste prijs garantie?

Budget Kerstbomen garandeert de laagste prijs. Deze garantie kunnen wij bieden doordat wij ons assortiment beperkt houden en grootschalig inkopen. Indien je het betreffende product toch voor een lagere prijs aantreft en het product voldoet aan de voorwaarden, kun je contact met ons opnemen. Niet alleen wordt de verkoopprijs aangepast, je krijgt ook het verschil in prijs retour! Dit geldt tot een week na de aankoop.

Wat zijn de voorwaarden?

  • Het product is identiek.
  • Het gaat om de prijs inclusief levering en/of bezorgkosten.
  • Het desbetreffende product is bij de andere partij op voorraad.
  • De prijs is online aantoonbaar.
  • Het is een nieuw product.
  • Het product is leverbaar in Nederland.

Heb je een klacht?

We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@budgetkerstbomen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Overige vragen

Heb je een vraag waarvan je het antwoord niet hebt kunnen vinden tussen de veel gestelde vragen? neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, via de chatfunctie op de website, via WhatsApp of per e-mail.

T:  078 – 20 32 078
W:
078 – 20 32 078
E: info@budgetkerstbomen.nl